PERSUITNODIGING: Uniek: bouwmaterialen rechtstreeks geleverd via de Schelde in gloednieuw Antwerps depot van BMB Bouwmaterialen

BMB Bouwmaterialen opent in Antwerpen centrum een gloednieuw depot waar lokale aannemers terechtkunnen voor al hun bouwmateriaal en professioneel materieel. Het depot is uniek, vooral door de ligging: aan de kade, in Antwerpen Zuid. Bouwmaterialen zullen zoveel mogelijk worden aangeleverd over het water. Zo zal BMB Bouwmaterialen 1000 zware vrachtwagens per jaar van de Antwerpse wegen houden. Op dinsdag 9 november komt het schip aan met de eerste levering en daar kan u bij zijn.

Agenda:

10u: ​ ​ Verwelkoming met ontbijt + eerste levering aan de kade

10u15: ​ ​ Uiteenzetting door CEO Jef Huet:

• Uiteenzetting Belgische toekomstplannen
  • Pilootproject in Antwerpen
  • Ecologisch verantwoord ondernemen

10u30: ​ Rondleiding in bijna energieneutraal depot

10u45: ​ ​ Mogelijkheid tot one-on-one interviews

Adres:

D'Herbouvillekaai 50, 2020 Antwerpen

(Als je in je GPS enkel de straatnaam ingeeft en niet het huisnummer, dan kom je er recht op uit – oranje gebouw)

Gelieve uw aanwezigheid te bevestigen voor maandag 8 november om 12u via [email protected] of telefonisch via 0470 07 73 74

Persberichten in je mailbox

Over BMB Bouwmaterialen

BME is een van Europa's toonaangevende bedrijven in de distributie van bouwmaterialen en is in België actief onder de merknamen ‘BMB Bouwmaterialen’ (algemene bouwmaterialen) en ‘STG’ (sanitair, technische groothandel), voorheen bekend als "Sax, Lambrechts en Schrauwen". BMB Bouwmaterialen heeft haar hoofdkantoor in Antwerpen en beschikte reeds over een sterk netwerk van 14 locaties in de Vlaamse regio. De bouwhandel stelt 320 medewerkers te werk en versterkt het haar aanwezigheid in Vlaanderen. Meer info over BMB Bouwmaterialen via https://bmb-bouwmaterialen.be.

bmb-bouwmaterialen.be